Teknisk transformasjon: Don Tapscotts bokanmeldelse 'Platform Revolution'

I sin siste bok, 'Platform Revolution', diskuterer Don Tapscott nøyaktig hvordan blockchain-innovasjon faktisk har smeltet sammen med AI, kunstig intelligens så vel som IoT.

Enterprise blockchain begynte å danne seg i 2016, en tid da virksomheter som IBM begynte å bruke personlige nettverk for forsyningskjedeovervåking. Det var i tillegg gjennom hele 2016 at forfatteren Don Tapscott skapte så vel som utgitt, en bok som sjekker ut hvordan blockchain helt sikkert vil endre en rekke sektorer.

Etter lanseringen av, Tapscott – som i tillegg er grunnlegger av Blockchain Research Institute – utgitt i august 2020. Gitt tidspunktet for bokens magasin, beskrev metoden COVID-19-pandemien avslørte problemer gjennom forsyningskjeder over hele verden, ytterligere presisering nøyaktig hvordan blockchain kan brukes for å fikse disse vanskelighetene.

Nesten et år etter lanseringen av, har Tapscott faktisk gitt ut sin siste bok, I motsetning til hans forskjellige andre 2 publikasjoner som diskuterer hva blockchain er, samt nøyaktig hvordan det kan settes på fremgang bestemte sektorer, går en handling i tillegg, tar oppgaven at blockchain faktisk har fått «plattformstatus».

Spesielt, informerte Tapscott CryptoPumpNews om at blockchain faktisk har vokst mye i mange år at både selskaper og sektorer for tiden utvikler splitter nye versjoner på blockchain som en "plattform". Dessuten mener Tapscott at blockchain faktisk har fått en "trivergens"-faktor, noe som gjør det til den beste innovasjonen i dagens elektroniske tidsalder:

Forstå trivergensen av blockchain-innovasjon

Tapscott diskuterer gjennom de 8 fasene av måten bedrifter, forsyningskjeder så vel som markeder i den økonomiske situasjonen bygger på blockchain som et system for å gjøre ytterligere forbedringer.

For å forklare trivergensen av blockchain med AI, kunstig intelligens så vel som IoT, kapittel 1 av anmeldelser, kan metoden blockchain beskytte fremtiden til den elektroniske tidsalderen. I et nøtteskall diskuterer denne fasen elektroniske selskaper som Facebook (for tiden Meta) så vel som Google, med tanke på at disse enhetene fungerer som eiere av kundeinformasjon. "Vi lager dataene og disse selskapene tar dem bort. Vi sitter da igjen med nesten ingenting – vi kan ikke tjene penger på dataene våre eller sikre disse dataene siden personvernet vårt blir undergravd,” hevdet Tapscott

For å fikse denne kontinuerlige vanskeligheten, diskuterer kapittel 1 måten åpen tilgjengelighet, rimelig engasjement samt selvoverveldende identifikasjon på et blokkjedenettverk kan øke internettilgangen på. Spesielt konsentrerer fasen seg om metoden blokkjede kan fikse spørsmålet om kontroll, annonsere rettferdighet, sikre sivile friheter til nettinnholdsprodusenter, så vel som enda mer. Selv om dette kan være, gir kapittel 1 i tillegg informasjon om hvorfor trivergensen av blockchain, AI så vel som IoT til slutt vil forårsake Web 3.0. Dette kalles et nettverk der milliarder av individer, dingser så vel som desentraliserte uavhengige selskaper, eller DAOer, helt sikkert vil ha muligheten til å forhandle samt evaluere informasjon for langt bedre valgproduksjon.

Bokens andre fase sjekker blokkjedens effekt på enorm informasjon. "Big data" er identifisert nedenfor som et helt nytt besittelseskurs som kan overgå alle forskjellige andre egenskaper, og tilbys konseptet om at elektroniske selskaper faktisk har lagret kundeinformasjon uavhengig i mange år. Men med filkrypteringsinnovasjoner som de som er lokalisert i blokkjedenettverk, kan splitter nye personvernsrettigheter så vel som å bygge sivile friheter til informasjon ganske mulig bli oppnådd.

Kapittel 3 er et viktig område, da Tapscott så vel som hans medforfatter Anjan Vinod i stor grad tar en titt på sammenhengen mellom blockchain og AI. I følge Tapscott så vel som Vinod gjør AI blockchain blant de bredeste tekniske transformasjonene noensinne. Denne fasen diskuterer metoden blockchain kan tilby desentraliserte fasiliteter for hele AI-fellesskapet. Nedenfor huskes det for eksempel at et desentralisert blokkjedebasert middel kan sørge for et mye mer utjevnet, men likevel trygt og sikkert forslag for å sende informasjon som er nødvendig for AI-versjoner.

Kapittel 4 i tillegg konsentrerer seg om blokkjede så vel som IoT, med tanke på at koblede gadgets absolutt vil kreve en journal for å finne ut av det og tilpasse seg helt nye punkter. «Det er der gummien møter veien for blokkjede», skriver Tapscott Mens applikasjonsvansker som kvantedatamaskiner i tillegg påpekes gjennom kapittel 4, definerer dette området Web 3.0 som å kjøre i en spredt sky, med en blanding av desentralisert offentlig og personlige webservere med sidedatakompetanse.

Faren med kvantedatamaskin

Mens effekten av blokkjede på uavhengige biler gjennomgås gjennom kapittel 5 så vel som 6, er det beskrevet i kapittel 3.0 så vel som 7 av å sikre at Web 8 fortsetter å være spredt og kvantesikker. Konkret blir kvantefaren for cybersikkerheten til internasjonale IT-systemer evaluert.

For omstendigheter bemerker kapittel 7 at "Det er en en-av-syv sjanse for at en kvantedatamaskin vil være kommersielt tilgjengelig innen 2026." På sin side fremhever kapittel 8 behovet for administrasjon av kriterievekst ved 3 grader: metode, anvendelse så vel som fellesskap.

Forfatteren av kapittel 8, Christian Keil, inneholder informasjon som omfatter de ulike lagene i blokkjede-innovasjonsbunken, og avslutter at deltakelse fra interessenter så vel som kraften til nettverkspåvirkning er nødvendig for vekst av kriterier. "Blokkjedefellesskapet trenger en standard som OSI, som kan gjøre katalogisering, organisering og kommunikasjon av fremskritt i denne nye teknologien betydelig enklere," skriver Keil

Hvordan blockchain kobles til forskjellige andre innovasjoner

ender med konseptet om at blockchain fortsatt er i starten, og suksessen vil helt sikkert avhenge av nøyaktig hvor godt de nåværende vanskelighetene og mulighetene blir håndtert for veksten. Selv om det er vanskelig å forutsi fremtiden, påpekte Tapscott at målet bak er å hjelpe enkeltpersoner med å gjenkjenne metoden blockchain harmoniserer forskjellige andre innovasjoner:

Dette i tankene, er en må-lese for folk som er interessert i innovasjoner innen den andre alderen av den elektroniske tidsalderen. For omstendigheter, mens noen kanskje bare vet med mainstream-prinsipper som AI, diskuterer metoden blockchain kobles til ekspertsystemer så vel som forskjellige andre fremtredende innovasjoner.

Boken fremhever i tillegg hvorfor blockchain sikkert vil fungere som grunnlaget for sektorer, økonomiske situasjoner, forsyningskjeder så vel som forskjellige andre elementer i livene våre. "Dette er alle store teknologier som alle snakker om. forklarer hvordan de passer sammen og hvorfor blockchain er sentralt i alt,» inkluderte Tapscott.

Hver næringsdrivende som handler kryptovaluta på Binance-børsen, vil vite om den kommende innpumpingen av myntenes verdi for å tjene store fortjenester på kort tid.
Denne artikkelen inneholder instruksjoner om hvordan du finner ut når og hvilken mynt som skal delta i neste "Pumpe". Hver dag, samfunnet på Telegramkanal Crypto Pump Signals for Binance publiserer få gratissignaler daglig om den kommende «Pumpen» og rapporterer om vellykkede «Pumper» som har blitt fullført med suksess av arrangørene av VIP-fellesskapet.
Disse handelssignalene bidrar til å tjene fra 5% til 45% fortjeneste på bare noen få timer etter kjøp av myntene som er publisert på Telegram -kanalen "Crypto Pump Signals for Binance”. Tjener du allerede på å bruke disse handelssignalene? Hvis ikke, så prøv det! Vi ønsker deg lykke til med handel med kryptovaluta og ønsker å få samme fortjeneste som VIP -brukere av Crypto Pump Signals for Binance kanal.
Alex Sanders/ forfatter av artikkelen

Ekspert i markedsføring og investeringsprosjektledelse, finansanalytiker. Cryptocurrency trader, privat konsulent, samt forfatter av en rekke analytiske artikler om effektivt arbeid i kryptovalutamarkedet.

Binance pumpesignaler for kryptovaluta
Legg igjen en kommentar